Vidova gora – otok Brač

PDFIspis


vidova-gora

Pozivamo Vas da nam se u subotu 19. ožujka 2022. pridružite na izletu Vidova gora – otok Brač.



Dinamički plan izleta:


Subota 19.03.2022.g.


Split - Supetar - Donji Humac - Nerežišča - Vidova gora


21 km hoda, cca 5 sati neuključujući pauze, ukupno 1000 m uspona, 210 m silaska


08:30 – Okupljanje u trajektnoj luci pola sata prije trajekta za Brač i ukrcaj u trajekt do Supetra
09:00 – polazak trajekta za Brač
10:00 – početak ture iz Supetra prema Donjem Humcu i Nerežiščima
12:00 – očekivani dolazak u Nerežišča
17:00 – očekivano vrijeme dolaska na Vidovu goru, pripreme za zalazak sunca
18:00 – ukrcaj u autobus, povratak u Supetar
20:00 – trajekt za Split


Prijave za izlet: u prostorijama Društva (Sinovčićeva 2) utorak i srijeda od 17 do 21h ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript


Prijave primamo zaključno do srijede 16.3.2022, radi kupovine trajektnih karata.


Prijevoz: trajekt, autobus
Prehrana: u vlastitom aranžmanu (iz ruksaka)
Informacije: u prostorijama Društva i na telefon 021/394-365,
Oprema: dobre cipele, odjeća primjerena vremenskoj prognozi, hrana i piće, mobitel, planinarska iskaznica, štapovi za hodanjem
Težina: K2- T1
Vođa izleta: Milan Karmelić

Prisutni na izletu sudjeluju na vlastitu odgovornost i dužni su pridržavati se uputa vodiča. Nije dozvoljeno uznemiravanje životinja, branje biljaka, te bacanje otpada po okolišu.
Vodič zadržava pravo promjene satnice ovisno o okolnostima.

Kondicijska zahtjevnost:
K1 - lagano (visinska razlika manja od 500 m)
K2 - srednje teško (visinska razlika od 500 do 1000 m)
K3 - teško (visinska razlika od 1000 do 1300 m)
K4 - vrlo teško (visinska razlika veća od 1300 m)



Tehnička zahtjevnost :
T1 - nezahtjevno (bez upotrebe ruku i pomagala)
T2 - srednje zahtjevno (povremena upotreba ruku za lagano penjanje)
T3 - zahtjevno (povremeno penjanje uz upotrebu ruku i pomagala - via ferrata, a zimi povremena upotreba dereza i cepina)
T4 - vrlo zahtjevno (duže i zahtjevnije dionice osiguranih putova, a zimi konstantna upotreba dereza i cepina)