Po Mosoru do zasluženog ručka

PDFIspis

Prvi izlet OPŠ – jesen 2019. g. 

 

Nedjelja, 06.10.2019.

 

ops mosor

 

Dinamički plan izleta:


07:45 Okupljanje na parkiralištu u Šibenskoj ulici (ispred HGSS-a) (lokacija)


08:00 Polazak prema Sitno Gornjem

Do Sitno Gornjeg se vozimo nešto malo više od pola sata. Nakon izlaska iz autobusa krećemo na turu.

 

09:00 Polazak na turu

Do planinarskog doma “Umberto Girometta” vodi više planinarskih, obilježenih staza. Dom je udaljen sat vremena laganog hoda.


10:00 Dolazak na planinarski dom “Umberto Girometta”

Na domu ćemo napraviti pauzu i popiti planinski čaj od biljaka koje skupljaju vrijedni domari.


10:30 Polazak na kružnu turu preko Gajne


14:00 Dolazak na planinarski dom “Umberto Girometta”

Na domu ćemo napraviti veliku pauzu i marendati ono što smo ponijeli sa sobom.


15:00 Polazak prema Sitno Gornjem


16:00 Dolazak u Sitno Gornje i polazak prema Splitu


16:45 Dolazak u Split


Prijevoz: autobus
Prehrana: prehrana je u vlastitom aranžmanu
Težina ture: lagana (K1-T1)
Potrebna oprema: izletnička - prilagođena vremenskoj prognozi, baterijska lampa, planinarska iskaznica, hrana i piće
Napomena: Odazivom na izlet svaki pojedinac potvrđuje da ispunjava zdravstvene i psihofizičke uvjete za sigurno sudjelovanje na istom, da izletu pristupa na osobnu odgovornost te da će se u skladu s planinarskom etikom pridržavati plana izleta, odluka i uputa vodiča. Vodič ima pravo izmjena i dopuna u programu izleta ovisno o okolnostima na terenu.

 


Kondicijska zahtjevnost:
K1 - lagano (visinska razlika manja od 500 m)
K2 - srednje teško (visinska razlika od 500 do 1000 m)
K3 - teško (visinska razlika od 1000 do 1300 m)
K4 - vrlo teško (visinska razlika veća od 1300 m)


Tehnička zahtjevnost:

T1 - nezahtjevno (bez upotrebe ruku i pomagala)
T2 - srednje zahtjevno (povremena upotreba ruku za lagano penjanje)
T3 - zahtjevno (povremeno penjanje uz upotrebu ruku i pomagala - via ferrata, a zimi povremena upotreba dereza i cepina)
T4 - vrlo zahtjevno (duže i zahtjevnije dionice osiguranih putova, a zimi konstantna upotreba dereza i cepina)